Rabu, 20 Januari 2010

Cikgu SMK Belara

PASUKAN PENGURUSAN

Ramainya cikgu.


2 ulasan:

RUZAIMI berkata...

ASSALAMUALAIKUM...CIKGU..
SELAMAT MUJU JAYA SMK BELARA..
PASTI BOLEH...
(EX-STUDENT SMK BELARA,2007)
SKRG ADA KT UiTM SHAH ALAM..
SAMPAI KAN SALAM SAYA KT CIKGU ESAH YUSOOF, PK KOKO..
RUZAIMI

HUUD berkata...

Assalamualaikum... semua cikgu yg kini berada di Sembra ditempat saya menuntut Ilmu dari tahun 1991 segingga 1995,walaupun kini kenangan bersama CIKGU2 saya kini telah berpindah dan berpencen, jikalau cikgu AHMAD masih ada no telefon para2 cikgu pada tahun tersebut boleh emaikan pada saya untuk ziarah menziarahi cikgu2 tersebut kerana jasa-jasa beliau mencurahkan Ilmu kepada saya,menjadi seorang insan yg positif.tak lupa juga kepada barisan CIKGU yg kini berada di Sek.Men.Belara kini saya doakan semuanya baik2 belake.

--tak lupe juga pada kekawan yg membaca skrip ini dapat menghubungi saya di talian 012-2171940

fm: Kamaruddin (di kg Kesom)

Harapan cikgu AHMAD dapat memberi info kepada saya
sekian terima kasih...